TweetTweet!

Follow LisaMokhtar on Twitter

PENTAFSIR DUNIAKU

Tuesday, November 22, 2011

OPPA!! JEONGMAL MIAN HAEYO!!!

assalammualaikum..!

makne tajuk entry tu, 
Abang maafkan saya sangat sangat!

sebab ini....



seperti yang semua orang tahu.. konsert ni da lepas pada hari jumaat yang lalu...  serius aku sedih dan kecewa sangat sebab tak dapat pergi... 
yela, diorang ni yang aku minat sangat sebelum ni berada nun jauh di korea selatan sana, bila diorang datang sini aku tak dapat nak dtg and nak pergi tengok depan mata.. pergh! sedih die tak bleh cite la kan! menangis kot.. nak buat ape semua tak tenang! ishk! lantak pi la ape orang nak kata aku ni kan... tapi aku tau ape aku rasa.. 


sedeh!


thanks for reading!
toodles!

TEKAN INI ;-)

No comments:

Post a Comment