TweetTweet!

Follow LisaMokhtar on Twitter

PENTAFSIR DUNIAKU

Saturday, September 03, 2011

Habis dah Cuti ni!

assalammualaikum!

hai bloggy!

alhamdulillah cuti raya kali ni dapat berehat sikit eventhough tak gembira seperti yang selalu aku mimpi kan. sebab memang tak pernah rasa gembira pon. cerita kenape tu biar K dan orang-orang yang tahu saje la yang tahu.

ni sekarang cerita pasal cuti da habis.. maknenye, naik cuti ni da tak boleh la nak berjimba-jimba sangat.. segala test dan mid term da nak dekat. kene la bertungkus lumus study.. ingat tujuan sebenar datang shah alam.. pointer kene maintain ye.. kang kalau tak tak pasal-pasal K kene sebat dengan orang-orang yang berkaitan. weeehheeee

so selepas cuti seminggu, 
dengan hati yang tak tentu arah ni harus lah balik ke shah alam. kalau ikot kan taknak balik lagi je.. sebab rasanya banyak benda yang tak di selesaikan lagi.. tapi kerana masa depan dan kawan-kawan harus ku gagahkan diri ini untuk pulang ke sana...


so.till then..
chill!


TEKAN INI ;-)

No comments:

Post a Comment