TweetTweet!

Follow LisaMokhtar on Twitter

PENTAFSIR DUNIAKU

Sunday, March 20, 2011

Awal Pagi Da Update Blog... Hebat..

Assalammualaikum... 
Selamat Pagi.(ini untuk yang baca sejerus selepas update ni)
hahaha.. cehh.. bajet noe.. kekonon nak bg tau korang semua yg K bangun pagi hari ini.. hahahaha..

OK... dengan semangat nya,K nak cerita la.. pasal planning K yang menjalan kan PGS..
ape tu?
PGS?? ?__?
Projek Gempur S...
S tu? stand for what?
S--M. haha
kome, pikir le sendiri ye..



K bersemangat waja sangat ni ada sebab.

sebab 1st nya.. 
da lama sangat berusaha untuk mensusutkan badan. (ceh.. taknak ngaku jugak! nak kurus sebenarnya) ibu pon da lama je mempokpekpokpek kat telinga ni... buat tu memang buat.. tapi buat main-main.. hari ni, diet.. besok melantak.. haih.. sampai bile pon tak kurus. 
so, kali ni macamda nekad sikit la.. akan berusaha sedaya upaya.. untuk menurunkan berat badan yang sedia ada berlebihan.



sebab 2nd...
haha.. semangat yang tiba-tiba melonjak-lonjak. tiap-tiap petang nampak Mr. Eleven pegi jogging keliling taman... Anyway.. setelah 2 tahun anda duduk di sini, baru ni la nak perasan keberadaan anda di sini.. gila tak? lantak pi la hangpa nak kata aku gedik ka apa ka.. aku pg jogging pagi.. dia petang.. tak kan terserempak pon.. kalau ter pon, sebab pg makan ka. apa ka.. da kata duduk satu taman.. satu lorong plak tu.. 

motif gmbar ni??-takde kene mengena pon-

tapi yang paling penting, K nak buat ni untuk kesihatan dan untuk diri sendiri.. takkan nak jadi tak sihat kan.. nak jaga kesihatan diri ni.. kang tak pasal-pasal muda-muda da sakit. sia-sia sudah..

hahaha.. till then!

holai vua!



TEKAN INI ;-)

No comments:

Post a Comment