TweetTweet!

Follow LisaMokhtar on Twitter

PENTAFSIR DUNIAKU

Monday, February 14, 2011

Vunerable! Gile!

Assalammualaikum..
helloo!
wahai pembelog sekalian semesta...! 
ampun ye.. sbb da lama tak update ini blog... 

ok, ketika belog ni sedang di taip-taipkan, dalam hati ni mcm ade ombak yang besar-besar tu.. nasib baik tak tsunami.. dalam kepala pulak, mcm ade sarang labah-labah yang bersepah.. 
SERABOT

ini, bukan gara-gara menjadi single. sebab itu yg K pilih.. tp akibat daripada memikirkan tentang seseorang.. dan orang-orang tertentu... 
hoi. kekadang penat kot, pikir pasal perasaan.. 
tp buat masa sekarang ni ape yg boleh K terjemahkan.. 


haa.. ini je lar yang mampu. cerita mmg banyak sangat nak cerita kat korang semua... 
tunggu je lar tajok-tajok entry akn datang.. 

BerJIMBA dgn si kecil-kecil...

3 hari bergumbira bersama...

dan sambungan cerita wedding!


sehingga itu..
jumpa lagi nanti..

holai vua!



TEKAN INI ;-)

No comments:

Post a Comment