TweetTweet!

Follow LisaMokhtar on Twitter

PENTAFSIR DUNIAKU

Thursday, October 08, 2009

Cite Pasal Ary Raye...

hye again buddies...

hehehe...

tgh2 update blog yg before this nyer td... smbil mnonton cite di tv... x abis2 lg cite psal raye an... Al maklum lar, raye sebulan lar plak...huhuhu... CITE PASAL RAYA... hurm... nak citesedeyh neyh.. huuuuuuuuuuuuu SoB3x.... this is the 1st time i celebrate my raye without 3 grandparents.. atok n nenek from my motherside.. and my beloved granny from my father side.. sedeyh tol.... tp kan luckyly i have all my couzy around me..im so so hapy when they are around.... best aw.... i bet my couzy is not like others couzy... they are damn the best.... huhuhu.... nak tgk sket pic giler2 with my couzy rye neyh...

best giler... wlaupun agak sket kusam, coz rye tanpe mktok... tp we are really enjoying the moment....

this pic taken kat umah arwah maklong..
nak amik gmbar btol2 ssh giler aw..
tgk lar sume wat muke giler...
ishk3x...
tp neyh lar couzy yg pling sye SYANg... huhhhu
huhuhuuhu.. nak tgk lebeyh2... open my MS or FB okay... gtg neyh..ade nak do something jap...
till then..
bubye... HooLAY Vua...
TEKAN INI ;-)

No comments:

Post a Comment